Dag 10

Ojoj. Bara 4 dagar kvar på testperioden. Eller 18 om jag går ner på 64.

Igår svulla jag som en gris, eller det kändes som det iaf eftersom jag inte får plats med lika mycket i magen, åt tills jag nästan kräktes och fick ångest för jag moffat i mig så mycket, men när jag tänkte efter var det typ en minibaguette, 2 quornfiléer med lite stekt paprika, lite sparris, guacamole och sen några kex med ost och lite ost utan kex. Kändes som jag rensat ett buffébord på Viking Line!

Back to buisness idag, har varit ute med Zion i typ 40-50 minuter, rensat disk i köket och nu avnjuter jag en stor kaffe! Kaffe är det bästa, man blir ju typ mätt av det. Plus att koffeinet behövs för att hjärnan ska fungera på jobbet. Igår höll jag på att bli dum i huvet, senaste två veckorna har det varit rätt lugnt, sen har man varit ledig några dar nu så att komma till jobbet och det är helt svart i lobbyn tar på krafterna. Det var folk hela tiden, man hann inte andas. Hoppas att det är lite lugnare idag. Annars lär jag gråta. Jag blir lite känslig när jag inte äter. Det värsta är det där jävla påskägget i köket på jobbet. Är väl typ ett kilo godis kvar i det som bara ligger o hägrar. Ska fan inte gå in där idag om jag inte måste.

Ikväll blir det långpromenad efter jobbet. Måste hålla igång även när man jobbar. Hoppas det är bra väder imorn när jag är ledig så jag kan träna som ett as. Måste få igång cykelmusklerna! Skulle vilja gå o klättra också men jag har ju ingen stortånagel på ena foten så lär ju få asont:/ Får pröva att gå runt lite i klätterskorna hemma o se hur det känns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback