Ajajaj

Fan vad magsäcken krymper av den här dieten. Åt 2 små scones, en finncrisp med ägg och drack 2 koppar kaffe. Känns som jag ätit upp hela Kelloggs fabriken! Krampar som bara den i magen! Jaja, ska väl hålla mig mätt ett tag nu iaf!

Har varit ute och gått en runda med en Zion som var betydligt duktigare idag, han kanske blev lite blidkad av min vrede. Försökte ställa sig in och slicka mig i ansiktet igår, i helvete heller! Jag vet vart den tungan varit!
Nu när jag åt frukost i soffan la han sig tätt intill och vifta på svansen. Seriöst man kan ju inte vara arg på honom. Men Gustav har pratat med Matilda nu på morgonen och de kom fram till att vi får försöka med en kastrering, lite borde det hjälpa iaf, han är ju som aggresivast när det är löptikar som kissat överallt.

Nu blir det jobb till 18, huvet känns tuuungt. Hoppas det finns kaffe när jag kommer dit. Hade nästan slut på mitt Red Cup så blev ganska svaga koppar förut. Kaffepressen stod i diskmaskinen så orkade inte fixa med det. Lite juice skulle sitta fint, fast jag har borstat tänderna så det är nog ingen hit! Happhapp, off to work nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback