Work it

Varit på långpromenad/powerwalk med ZIon runt åbackarna nu. Fan vad härligt väder det är ute!
Zion träffade en tjej som han viftade på svansen åt men hon verka inte tycka att han var i hennes smak för hon titta mest snett på honom. De nosade lite på varandra innan vi gick vidare.
Känner mig så fånig, men det var en kille som var ute med tjejhunden och det var han som tog initiativet att dom skulle hälsa. Man vet ju inte vilket hundtrick han kör med lixom. Jag är ju fucking superhet. Idag speciellt, fettigt hår i en ful tofs, mjukiskläder och inget smink. Han kun de ju lika gärna försökt få av mig byxorna minuten senare om vi inte gått vidare. Helt irresistable!

Peter föreslog att vi skulle spela tennis, fan det kanske vore nåt? Känns ju fränt att säga att man spelar tennis. Plus att man får ha fräna kläder!

Är värsta träningssugen! Tror jag ska dra igång lite musik och dansa runt nu faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback