Träningsschema

Okej lite preliminärt här då.

Hmm. Måste ju vara något som jag faktiskt kan tänka mig att följa. Inte bara bullshit som man efter 2 dar kommer skita i. Det funkar inte. Även om det låter bra att man ska ut o springa 5 km varje morgon - not gonna happen!

Analys av Evelina:
Morgontrött och grinig.
- 30 min promenad i raskt tempo med Zion. Det blir du pigg och glad av din häxa. Leta fram dina förbannade ankelvikter så blir det ännu mer effektivt och du kan sitta och blogga till frukosten med gott samvete!
- 2x25 situps på pilatesbollen. Du kommer känna dig smärtare om magen tightas åt lite innan jobbet. Och det tar typ ingen tid alls att göra, upp på bollen med dig tjockis!

Kort lunch och stressad
- 2x25 situps innan maten. Det tar ingen tid, kom igen nu tjockis!

Efter-jobbet-deprimerad och trött.
- 2.5 km på motioncykeln för att få igång flåset och komma igång igen.
- Långpromenad med Zion och Maria 5-10 km.
- 2.5 km på motioncykeln. Ja man kan ju fan inte nöja sig med 2.5 km, det är ju fan ingenting. Då har du cyklat en halvmil iaf, låter ju bättre.
- 4x25 situps. SOm tidigare nämnts, det tar fan ingen tid ändå.
- Släng in några armövningar medan du ändå håller på!


Okej Evelina, klarar du av det här i 3 dagar på prov? Mja, idag gick jag bara 10 minuter med Zion. Men jag kan göra några utfall under långpromenaden ikväll? Okej, fair enough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback