Tisdag: Jag ska ha bonus

Det är några få, men vackra ord som gnagt i mitt sinne de senaste dagarna, ända sen vi nådde upp till den gyllene gränsen för att kvalificera sig för att vara med o tävla om underbar bonus.

Jag ska ha bonus.

Orden ekar i huvet på mig. Jag kommer bli så arg om jag inte får det. Har kämpat som fan den här gången. Visst kämpade jag lite den förra omgången också men nu har jag verkligen lagt manken till. Jag fucking behöver pengarna. Det är allt som betyder något. Det är bara att sälja. Vi har idag och imorn på oss att kämpa, till sista blodsdroppen om så krävs. Sen är tävlingsperioden över för den här gången. Fan om vi faller på mållinjen. Det händer inte, ska piska mina kollegor idag. Jag ska ha bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback