Nightmares

Usch, inatt hade jag sådan fruktansvärd panik.
Drömde att jag fick hem en räkning från Eurocard på 18000kr, inte för att jag handlat för mer än 3000 men resten var typ administrativa avgifter för att jag använt kortet utomlands. Sen öppnade jag nästa räkning som var på 5000 från mitt Visa-kort. En våg av illamående slog emot mig. Vad skulle jag göra? 23000 var tvunget att vara inbetalat inom 3 dagar, jag hade bara 15000 på mitt konto och lönen är 2 veckor bort. Gustav är arbetslös och Alfakassan arbetar som sniglar i sirap. Vi var så jävla körda, jag grät och grät och grät. Sån jävla panik.
Jag är så jävla glad att jag vaknade och insåg att jag inte har ett enda kreditkort. Fy fan för att inte ha ekonomisk kontroll. Ska pynta in halva lönen på mitt sparkonto i fortsättningen.


Inte nog med denna hemska dröm. Somnade om och drömde att jag vägde mig efter en veckas strikt diet och massa träning, och vågen visade 71.3 IGEN!

Jag vet faktiskt inte vilken dröm som var värst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback