Längtar!

Gustav har hittat lite jobb som han sökt som jag tycker verkar lovande, hoppas verkligen att han får ett snart! Fatta vad rika vi kommer vara. Om han skulle få in lika mycket(eller lite, hur man ser på saken) som mig skulle vi ha typ 22000 efter räkningar är betalda. Kan lova att jag skulle köpa en systemkamera på studs!

Vänta vad är det som bubblar i magen..? Fan nu har shoppingtarmen börjat värka igen!

Min chef - det lilla äcklet - åker till New York nu snart med sin polare som är värsta lyxfrun och ska shoppa loss. Men jag är ju inte ett dugg avundsjuk. Jag känner ju att jag måste hålla ställningarna på jobbet, utan mig skulle ju stället falera totalt - jag förstår inte hur de klarade sig när jag var på semester. Så jag unnar verkligen henne lite avkoppling och hoppas på att hon får svininfluensan när hon inte tar med mig!

Jag vill åka till New York G'Dammit! Eller först ska dollarn ner på 6 kronor igen - then we'll talk.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag ska också dit...får det dig att må bättre? :P

2009-09-06 @ 15:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback