It's Friday bitches!

Slutar jobba om 8h 53m!

Hade en minst sagt intressant dag igår på jobbet, blev erbjuden jobb hos en av våra stammisar, fick hans visitkort och uppmaning om att jag skulle höra av mig så skulle vi snacka lite. Han kan se stora saker för mig, jag passar tydligen bättre som affärskvinna än bankman. Där ser man!

Seriöst skule ju vara kul o se vad han kan erbjuda, men jag är ju jättefeg av mig.

Jahaja, idag då. Kanske en kortis på stan efter jobbet. Sen måste jag leka med Maria så jag blir smal. Blev ingen promenad igårkväll. Körde lite brottning med Gustav istället. Kanske skulle ladda ner sån gympingfilm från 80-talet och dansa runt lite till?

Fan nu blev jag värsta sugen på att studsa runt till värsta dunka-dunka musiken och bara ösa gärnet! Vi kanske skulle besöka friskis ikväll?:D

Mja nu börjar detiaf bli dags att klä på sig, hur mycket jag än tycker om att sitta i underkläderna och blogga så måste man ju arbeta också. Värsta soft om man kunde sitta i sin knallrosa bh och genomskinliga bruna g-strings (som råkar vara min tillfälliga outfit) på jobbet. Fatta konton jag skulle sälja. Ska ta upp det på nästa månadsmöte, casual-friday på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback