I need to take control

Efter en - helt psykopatisk - arbetsdag efter semestern insåg jag att fan jag vill göra något kul med mitt liv. Nu. Inte bara vara trevlig mot folk och sönderstressad hela dagarna. Företaget jag jobbar på gör ändringar hela tiden för att effektivisera verksamheten, men det känns som de skiter fullständigt i de anställda. De sätter hårdare och hårdare krav på oss, samtidigt som de tar bort förmåner och liknande. Jag och Gosia har bestämt oss, vi ska fan ta tag i saker och ting! Öppna eget eller vadsom. Inte malas ner till skosulorna. Visst dte är jävligt jobbigt att ha eget och man får jobba jämt, men då har man en egen motivation. Man har ett eget intresse i företagets utveckling. Fan vad roligt det vore!

Kommentarer
Postat av: Maria

Om ni ska öppna eget så kan du ju tänka på en blond (snart smal) tjej som kan vara intresserad av ett nytt jobb. Hör av er! :)

2009-09-01 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback