Have you seen Willy Wonka?

Nä. Men imorn så!

Okej bitches är ni laddade? Är ganska sugen på att dansa runt och vara snygg på Palace faktiskt!
Ikväll blir det förberedelser, tänkte blanda lite gin och juice så det drar sig bra till imorn, sen ska det blendas med exotisk smoothiemix på mango, papaya och annanas. Kommer bli så sjukt gott! Har även köpt lite knölgröna Granny Smith äpplen som ska få sjuda i lite Absolut Pears för att sen användas till bas i någon god drink. Mumselimums!

Beslutsångest råder dock över om det blir vedungsbakad pizza eller sushi som take-away. Man ska ju unna sig ordentligt! Tror jag bakar någon god kaka till efterrätt och bjuder mina gäster på. Vet inte ens vilka som kommer iof. Har ju inte bestämt värsta men några dyker nog upp. Carro skulle eventuellt vara gräsänka så hene kan vi nog räkna med!

Om nån är sugen så skicka ett sms under dagen så ska jag behandla er ansökan så fort som möjligt!



Kommentarer
Postat av: carro

i'll be there :D

2009-09-25 @ 12:07:50
Postat av: Malin

nej, gud vad jag har letat efter en sådan jacka som du har på bilden! så snälla, kan du svara på det här.. vart har du inhandlat den eller vad är det i alla fall för märke?:) vore så himla tacksam för svar!

2009-09-27 @ 16:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback