Goodmorning Sunshine!

Kändes inte helt okej när jag vaknade.
Trötta och ömmande leder och muskler. Huvudet som en klump mot kudden. Snoozade. Försökte somna om, snoozade igen. När jag 1½ timme efter att väckarklockan ringt första gången väl orkade sätta mig upp möttes jag av en hemsk syn. En liten hund hade kräkts i sängen. Usch.
Kändes inte helt okej.

Gick upp o kissade, klia mig i skallen, sträckte på mig. Beundrade min nakna kropp i figurspegeln i badrummet. Fy fan vad fula trosor jag hade på mig. Men inte fan vill man riskera att bloda ner fintrosor.

Gick tillbaka in i sovrummet och ställde mig på vågen. Och då. Som av ett trollslag vände hela dagen. Jag blev full av energi, jag riktigt kände hur en gnista tände i mig och jag föll in i ett lyckodis.
68.8kg

Nu ska jag kämpa en vecka till! Ordentlig frukost, lagom lunch och minimal kvällsmat, massa motion! Jag unnade mig ändå ganska gott i helgen men ändå detta underbara resultat! Känns förbannat bra! min hemmaman Gustav lagar lunch åt mig så att jag får varm lagad mat iaf en gång om dan, sen blir det proteinshake eller gröntallrik till kvällsmat. Gröntallrik är massa grönsaker i bitar, istället för sallad, det tycker jag om. Speciellt grön paprika. Uuuh I love it! Äter typ en paprika om dan. Brukar skölja ner med en smoothie på blåbärsfil med frusna jordgubbar o banan.

Woho!

Kommentarer
Postat av: Maria

Min dag började inte helt okej. +1 kilo. Skit. Jävla tårta och jävla svampmacka.

Sen fick jag gå hem från jobbet för att JAG är dålig i magen. Kan man bli det av svininfluensan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback