Good for the heart and the soul

Har precis avslutat en väldigt lyckad shoppingrunda med Carro. Köpte ett armband från Gina som jag tittat på för nån vecka sen men inte kommit ihåg att köpa förns nu, sen blev det häxjakt efter en sån frän skinnjacka. Var inne på JC och hittade en Rock&Blue-jacka med lila satinfoder för 2000pix som jag var tvungen att ha.. men min hjärna höll inte med mitt hjärta så vi sökte genom stan och hittade till sist jackan på H&M som visades i föregående inlägg. It's Amore!

Skuttade i mitt luckorus in på Life och bunkrade upp med nya Omega-3 kapslar. Good for the heart and other shit you know.

Väntar på svar från Maria om hon vill ut o promenera med mig o Gustav. Måste ju visa upp mig i min nya jacka god dammit! Det var stl. 36 i den. Me like:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback