Dagens Wtf?

Har under mina promenader med Zion sett stora reklampelare för Tv4's nya satsning "Kändisdjungeln". Antar att det bygger på nån version av "I'm a celebrity - get me out of here!". Har inte sett nått av skiten. Bara upplägget känns för meningslöst att slösa tid till att titta på.

Skummade igenom litan med svenska "kändisar" som deltar i den svenska upplagan... och det kan som rubriken antyder summeras med ett uttryck: Wtf?

Det är fan pinsamt att det kallas "Kändisdjungeln". Jag skulle välja ett mer passande namn såsom "Släng b-kändisarna till ormarna" "Expedition: rena Sverige från pinsamma bönder och annat löst folk"

Svenska kändisar för mig är Alexander Skarsgård (som ska bli far åt mina barn), Robyn, Max Martin, Peter Stormare, Dalahästen och Absolut Vodka.

Däremot förstår jag att de inte skulle sänka sig till den låga nivån att vara med i den här pinsamma röran. Däremot svämmar vårt lilla land över av bokstavskändisar i fallande kategori. Nu behöver man bara vara en grisuppfödande bonde med monobrows och ha svårt för att få ligga för att bli kändis. I takten folk blir kändisar i lilla landet lagom kommer det bara dröja sisodär 37.3 år tills hela svenska folket är med på löpsedlarna i kvällspressen, hänt fucking extra och se&hör.

Fast min "favorit" f-kändis är ändå spy-eva. Seriöst. Hur fan gick det till? Okej jag jobbar som jobbig skrikig tjej på ett helt meningslöst program som bara feta och lata personer tittar på eftersom de varken har jobb att gå till eller självinsikt nog att gå ut o motionera. Anyways. Medan jag jobbar och är mer irriterande än telefonförsäljare så spyr jag - i direktsändning. Blir utskrattad på YouTube. Sen är jag kändis och får gå på biopremiärer, galafester - you name it.

Fan Evelina - varför kom inte du på det först?!

Här kommer lite länkar om ni vill läsa mer om detta meningslösa program:
"Fyllot svingar i lianerna och slår sig för bröstet - här är djungelkungen"
"Åh nej, reptiler är mycke läskigare än ättriga chihuahuaor"
"Vi som har och tror att vi fortfarande har stjärnstatus och råd att tacka nej till att skämma ut oss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback