Dag 4

Sova ärskööönt.

Men icke! Evelina har minsann varit ute och motionerat redan! Man ska ju ta en kvarts promenad inna frukost för att få igång förbränningen, och jag är ju inte sämre än att jag varvar powerwalk(om man nu kan kalla det för det när Zion stannar och inspekterar varenda lykta/träda/trapphus) med jogging. Hade spring i benen men Zion var mer på lunkhumör så jag fick typ dra honom framåt. Jaja det måste ju vara bra motion det med!

Var supersugen på stekt ägg till frukost men nån hade ätit upp typ alla så det blev bara ett litet ägg till mig. Men knäcke går ju som bekant ner i Evelinas mage det med.

Vågen stod stadigt på 69.9 imorse med. Känns bra. Om nån frågar väger jag ju 69kg lixom! Baah!

Får se om det blir nå klättring ikväll, Gustav har ont i ryggen. Värsta ombytta roller. Jag är ute o springer o han ligger hemma med ryggvärk. Annars skulle jag behöva åka till Willys och inhandla diverse artiklar. Värsta träningen att köra powerwalk därinne. Lyfta mjölkpaket o ha sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback