Dag 3

Jahopp, av nån anledning känns den här veckan som en evighet. Det borde vara minst torsdag idag! Hade bara en dag helg o då blir det helt konstigt.

Så hur går det för mig? Jo rätt hyffsat tycker jag. Igår släpade jag mig ur sängen efter 14 timmar, gick en powerwalk på runt en halvtimme med Zion, vägde mig, tog ett lyckoskutt och gick till jobbet. Frukosten bestod av en knäcke och en något deformerad skiva rågbröd. Lunch blev sallad med en ost&quorn-schnizel. Helt okej men svindyr. Kvällsmat blev en sallad från Paus med räkor, kräftor, jätteräkor, tonfisk och feta. Good shit.
Idag har jag varit uten en kvart nu på morgonen, sprang ungefär 3 kvarter, det är fan skitjobbigt att springa på morgonen innan lungorna kommit igång, sen tog vi powerwalk resterande bit. Zion tycker att det är jättekul att vara ute o springa på morgonen!

Ikväll blir det klättring, sen ska jag o Maria gå långpromenad. Jag är sugen på en mil, får se vad hon säger. Hann inte prata med henne igår, när hon kom till jobbet för att hämta pengar så hade jag precis fått en kund med en miljard sedlar att räta ut så hann inte prata nånting.

Vi har så mysigt när vi är ute och går, kännt varann sen kanske 1990 men inte fan tar samtalsämnena slut. Häromsisten diskuterade vi hur fula barn vi kommer få. Seriöst, vad gör man egentligen om ens barnär skitfult?

Ja, ska väl ta o mosa i mig frukosten nu, 2 ägg, en stor knäcke och ett glas latte. Tror nog jag känner hur kroppen förbränner. 69.0 på måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback