Dag 11

Nu jävlar!

2 arbetsdagar kvar till helg, jag börjar vekna nu men jag ska köra hårt helgen ut. Igår slank det ner en halv pepparkaka på jobbet - den såg så liten o ensam ut ju! När jag hade fikarast skulle jag ta en eller sju till men fick inte upp burken så jag tog det som ett tecken från gud att jag skulle hålla mig undan. Sen hittade jag en godis som jag tappat på golvet(med papper på assååå), plockade upp den och skulle öppna pappret då jag kände att det var djävulen som lockade mig så jag slängde ifrån mig godisen, drämde upp kassaskåpet och tog min kassa och marscherade till min plats. Jag är icke vek!

Bestämde med Maria att vi skulle gå till Willys och köpa paprika efter jobbet. Var så sjukt hungrig så tänkte att jag skulle ta en Crisp när jag kom hem, men som utav en oförklarlig anledning gick jag till skafferiet, tog en bit choklad och nötter och mumsade i mig. OMG!

Men sen lugnade jag mig, mörk choklad och cashewnötter är ju GI-vänligt, bara att moffa hela nyllet fullt om jag skulle vilja det!

Efter 40 minuters promenad var vi på Willys, blev jättehungrig av alla kakor o skit som fanns överallt. Köpte 1,4 kg grön paprika. Maria kalla mig blattemorsa - hon får göra det, hon är turk.
M: Hahha jävla blattemorsa, ska du inte ha lite lök också?
E: Just jävlar lök måste jag ha!

Höll ganska bra tempo och med packningen brände vi massa kalorier så jag unnade mig grönsaker, kantarellost, några finn crisp och nån kopp te till kvällsmat. Mumsigt!

Maria ska bli bästis med Paris Hilton, så nu måste jag också skaffa en kändisbästis. Är Britney Spears ledig? Skickar man typ ett CV o ba: Hejsvej, jag skulle vilja vara din bästis. Jag kan ge dig både kläd- och pojkvänsråd, är bra på att bitcha mot otrevliga jävlar om vi skulle vara ute på nattclub och träffa några haters. Jag är drogfri så jag skulle inte dra ner dig i något träsk, däremot kan jag hjälpa dig stå emot. Jag är typ bäst. Puss&Kram - Evelina

Funkar det eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback