Bloggtorka

Har inte riktigt haft lust.

STällde mig på vågen i månadags och fortfarande 68.8. Fan vad jag hatar när det bara står still. Hade jag gått upp hade jag varit ute o sprungit sekunden senare, hade jag gått ner hade jag varit jättepepp att hålla på en vecka till. Men nu föll jag dit på misströsten. Har moffat choklad och chips i 2 dar. Visserligen gick jag och Maria långpromenad i måndags och igår cyklade jag iaf till ingelsta och tillbaka. Men det känns som hoppet svikit lite.

Klockan ringde klockan 7 imorse för att jag skulle ta mig i kragen, ut o springa med Zion och köra motioncykeln till ett avsnitt Gossip Girl. Men hela kroppen strejkade. Helt dyngtrött. Jävla skit!

Men nu fan ska det bli nya tag. Och därmed basta. I helgen ska jag stråla i min nya klänning så nu har jag 3 dar att piska mig. Gjorde en megasats chili-con-carne (carne betyder ju kött men jag körde quornfärs, mycket bättre, massa protein, typ noll kalorier och fyler jättebra - try it!). Kollade lite på nån hemsida för libanesisk mat och fick lite inspiration. Hade i stjälkselleri, lök, vitlök, grön paprika, squash, quornfärs, krossade tomater, öl, soya, cayenne, chilisås, spiskummin, kanel, peppar, salt, bladpersilja, kidneybönor och röda linser. Hur gott som helst!
Blev några matlådor så jag kan hålla mig på det till luch sen ska jag fan inte äta onyttigt skit på kvällen. Bunkrade upp med några Granny Smith på Willys så om jag måste ha något får jag äta det.

Ikväll ska vi fan ut o gå, vi blev lite avskräckta av vädret igår så Maria och jag satte oss och spela Super Mario 3. Best shit ever!

Måste lägga upp ett träningsschema. Måste ha motivation. Usch vad tråkigt det är när man inte är motiverad, eller jag vill ju, men jag har inte lusten att engagera mig. Kan ingen bara servera mig ett fat med en trimmad mage på istället?

Jag tror jag börjar bli höstdeprimerad. Fuck you höstjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback