Att samtala med sin katt

I min värld är detta fullt normalt. Och ändå får jag ligga. Däför satte jag mig ner med Giza nu imorse för att ha ett allvarligt snack.

E: Giza, varför måste du hålla mamma vaken hela nätterna?
G: Men jag är en liten häxa, så jag vill vråla och hålla alla vakna!
E: Men mamma måste sova så hon orkar jobba, om inte mamma jobbar får vi inga pengar till kattmat eller leksaker
G: Men jag är en liten häxa, det är inte mitt fel! Hitta en karl till mig att avreagera mig på så kanske jag blir tyst!

Känns som det här samtalet inte ledde till något. Fy fan vad jag hade velat sova inatt. Åh titta en rosa elefant!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet precis hur det är. Jag och Siri hade precis samma diskussion och vi kom ingen vart. Då tog jag saken i egna händer och hade en liten Exorcism (stavas det så?). När väl dimonen var borta så är hon hur trevlig som helst.

Postat av: Maria

Faan. Svenska två eller vad tror du? DIMON? haha

2009-09-15 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback