7h25m

Kvar tills det är helg på riktigt!

Jag och Maria ska ut på powerwalk o bli supersmala! Men jag är lite shoppingsugen... vet inte hur jag ska lösa det riktigt. Jo! Vi går ut till Maxi Huset Ingelsta Shopping! Lite nytta med nöje sådär! Eller.. det är ju lite pinsamt att handla därute, även om de har samma butiker som i stan. Mja får se över det där lite.

Är Ikeasugen också, men jag är inte kompis med dem längre när de tagit bort min hylla - jävla bitches! Hör ni det era Kamprad-fånar?? Er viktigaste kund är mucho besvikos på er! Vi skulle kanske kunna ordna en uppgörelse om att jag får jobb som inredare och ni plockar fram en svart 149cm LACK-hylla till mig - then we'll talk.

Idag är jag lite sugen på att känna mig lite fierce, värsta kläderna, håret o sminket. Men allt ligger i tvätten, mitt hår är otvättat och jag harbörjat ett nytt liv - utan 10 kg smink i nyllet.

Fan jag har babyolja melllan skinkorna - känns som jag bajsat på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback