70.0 - Suck on that bitches!

Det var vad vågen visade på imorse. Nu jävlar är jag pepp! Jag ska ner på 65!

Efter vår lilla tripp till Italien gick jag bara ner 2 hg, men muskelmassan man ökat har väl hjälpt till att hålla förbränningen uppe nu. Woho!

Nu blir det fokus. Från idag, Gi och någorlunda låg kalori/hög protein. Blev två kokta ägg med lite majonäs, en knäcke med ostskiva och en kall latte till frukost. Omega-3 kapslar och vegetarian-vitaminer.

Kör nog en taco-omelett till lunch. Bra skit med överbliven quornfärs när man gjort tacos är att den inte blir dålig, typ jättelite kalorier men massa protein i mumsigt att blanda ner i omeletten. Kvällsmat hela veckan, förutom imorn när det är matorgie månadsmöte på jobbet, blir proteinshake. Är totalpepp på att hålla mig hårt nu när
Maria kört Cambridge med massa pulver o soppor o skit i 11 dar och gått ner 5 kg. Jag kan ju inte ha sämre psyke!

Jag SKA ut och promenera massor. Gärna springa lite också. 2 pass på klätterhallen inplanerat i veckan. Maria och jag bestämde oss för att hetsa varandra när det gällde att hålla sig till dieten och ut o röra på oss. Så nu jävlar är jag på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback