Total and undeniable happiness

I have found what i've been looking for.

Har ju letat som en tok efter ett diadem med fjädrar efter att ha fallit som en sten för postern över huvudkassan på H&M.

Idag var lyckan total. Strosade in på H&M i Ikano-huset. Och där, bland massa annat bråte låg ett nerknölat diadem med fjädrar. Hade jag inte letat efter det hade jag missat det totalt. Mitt hjärta slog en liten volt! Men inte fan hittar jag någon bra bild på det! får styla upp mig lite imorn och leka lite fotomodell. Just nu sitter jag med otvättat hår i en sned knut, mascararester under ögonen och fultrosor. Totally faboulus alltså. Känner mig inte riktigt up to the task för att fota o ha mig nu.

Mitt nästa inköp måste dock bli paljettkavajen på H&M. Jag är helsåld. 599kr dock. Åååh, I need it. men månadens shoppingbudget är lite lätt sprängd efter dagens Ikeatripp. Fan jag måste få bonus. Min garderob behöver en glittrig kavaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback