Tisdagsfunderingar

Gick bra igår på jobbet, en av våra söta stammis-tanter gav mig massvis med beröm för mina stora örhängen och tyckte minsann att de var de tjusigaste jag nånsin haft på mig! (Ja jag brukar ha lite olika kreationer i öronen, har man uniform får man ju liva upp med något!).

Fick in lite nya bankkunder, råkade glömma en kunds legetimation i kopiatorn, bråkade med scannern, räknade pengar. Ni vet det vanliga!

Blir väl ungefär samma idag, ska försöka hålla mig på god fot med kontorsmaskinerna.

Imorn kommer Milla och lilla Thelise hit! Får se om de drar med sig pappa också, ska bli jättekul att ses! Har ju bara träffat henne när vi sprang på varandra på Willys för nån vecka sen, och när hon har varit på snabbvisit på jobbet.

Ska försöka få håret slingat ikväll också, blev inte av igår, hade fullt upp med tvätten o sådär. Kanske baka något gott till fikat? Usch min utväxt är för grotesk, nu när håret inte är solblekt så blir det ännu synligare. Var ju sugen på att färga håret brunt men nu när alla andra gjort det vill jag fan inte. Fucking Blondinbella förstör för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback