That's doctor ain't welcome

Ytterligare en gång bubblar det upp nyheter om att Dr Phil är ett pervo. Well, jag misströstar inte det. Kolla på honom!

 

Jag har verkligen inget till övers för denna människa. En halv minuts gluttande på hans förbannade tv-program ger mig migrän. Hans konservativa synesätt är ju stenåldersdumt. Han spär på sneda jämställdhetsideal och tappar mer och mer trovärdighet varje gång han går utanför sitt riktiga yrke. Såg nåt program där hans fru blev utfrågad om hur han var som make, och man fick se när han skulle försöa göra en chokladtårta. Oj så hemskt dålig han är på sånt, gud så charmigt fnittrade alla hemmafruar i kör. Men vad i helvete har det med att han ska vara psykolog att göra?

 

Hur sjuk jag än skulle bli, skulle jag fan aldrig konsultera honom. Och om jag skulle göra det, då är jag redo för the cookoo-nest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback