Sanningen slagen i ansiktet

Shit alltså. Jag mår lite dåligt. Det är verkligen dags att ta tag i sitt liv nu.

Företaget jag jobbar på har gått med i Tappa.se, så vi har fått dela in oss i lag och fått en varsin stegräknare. Man ska ta sig till olika delmål men slutligen ha gått motsvarande sträcka till typ Amsterdam innan typ den 5/1-2010. Det här ska motivera till att man ska ut o röra på sig, speciellt eftersom vi har ett rätt stillasittande jobb.

Tjenare, igår cyklade jag till jobbet, hem o tillbaka över lunchen, när jag kom hem gick jag en sväng med Zion. Wtf, blev bara 5167 steg på hela jävla dan. Man ska ju snitta på 10000. Fy fan vad hemskt. Så imorse gick jag upp även om jag hällre hade legat kvar o myst i sängen. Så nu är jag uppe i typ 2800, innan jag ens kommit till jobbet. Ska fan inte ha en dag under 10 000 mer! Ska gå runt några extra varv på jobbet, sen får det bli en långis med Zion tills jag kommer över 10 000-strecket.

Motionera mera!

Kommentarer
Postat av: cathrine

Hej. jag sökte runt på ordet ekonomi på Google och hamnade på din blogg. jag är på väg att bestämma vilken riktning jag ska ta i livet och stampar just nu på redovisningsekonom, såg att du jobbade på banken. vad har du för utbildning och hur tog du dig dit. trivs du och hur funkar jobbet:D Kanske jag kan få lite tips som gör min väg lite bättre:D



mvh Cathrine

2009-10-14 @ 12:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback