Postergirl

Fick bilderna från fotografen idag. Shit.
Han hade gjort ett montage som en gruppbild, självklart hade han tagit enda bilden på mig när jag har stängd mun och dubbelhaka. Gaah, men chiefen var inte häller nöjd med sin bild där hon "ser ut som en julgris, stoppa ett äpple i munnen på mig och lägg mig på julbordet bara" så kanske blir lite omdirigering. Marknadsavdelningen hade också knåpat lite och vi kommer sitta på en sexig folder i framtiden. Den foldern kommer inte vara att leka med. Grr!
Haha.
Alla såg lite roliga ut på bildena, Johanna såg helt chockad ut på en av sina bilder och Anna-Karin som en nattklubbs-bouncer. Gosia var glad att hon slapp vara med och gjorde narr av oss istället.
Imorn får jag jobba hårt på poserna, det är så mycket paparazzis i storstan:/

Kommentarer
Postat av: DetLillaäcklet

Man kanske inte ska skriva om sin chef som en julgris med ett äpple i munnen...inget jag skull göra allfall men men alla är vi olika!



smile

2009-10-28 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback