Onsdag: känns så jävla bra!

Vaknade, alltid senare än tänkt. Var ju uppe vid 5 igår, la mig 21.30 sen slocknade jag innan jag hört första stavelsen i ljudboken. Sov som en stock, snoozade 45 min, somnade om närjag stängt av klockan, gick upp 40 min senare, tog en kort sväng med Zion så han fick kissa o bajsa lite. Kom in, vägde mig, woho!
67,8kg!

Som vi rände runt i Stockholm igår är det väl inte undra på! Typ 14000 steg shopping, blev frukt och muffins till lunch och mådde illa på kvällen så bara 3 bitar sushi och en liten skål flingor med mjölk slank ner.
Känner mig lite tung i huvet idag, fortfarande snorig, hade velat köra ett svettispass ikväll men vet inte hur bra det är med allt snor i huvet:/
Mumsat i mig massa fukost och en stor kaffe nu, tagit mina vitaminer och omega-3, ska ta och sminka mig lite och sätta mitt smutsiga hår i en tofs sen är det bara tillbaka till kneget som gäller. Hoppas kunderna är snälla idag. Är lite pepp efter utbildningen igår. Känns som jag fick lite mer kött på benen efter att de förklarat hur man ska tolka lagar och hur man själv måste tänka. Det är ju fan inte lätt att vara bankman.
Men summa sumaro. Känns bra. Till helgen: Fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback