Måndag: är det helg snart?

Helgen går alltid för fort. Speciellt när man bara ligger på soffan o degar hela söndagen.

Maria&Martin, Anton och vi hade sushikväll med vin och vattenpipa i lördags. Riktigt mysigt! Blev helt stört trött bara, sen när vi väl skulle sova fick jag världens magknip. Inge skoj alls, men Gustav masserade magen på mig och efter mycket om och men kunde jag sova. Sen hände samma sak igårkväll, det sved i hela magen och jag hade lagat massa stark chili con carne, gjorde inte saken bättre. Har fortfarande lite ont men förhoppningsvis går det över under dan. Jag måste jobba och bli rik!
Och man måste jobba en jävla massa för att bli rik på mitt jobb kan jag lova.
Det var en gubbe förra veckan som tyckte att jag skulle bjuda på en avgift eftersom jag ändå tjänade så bra. Jag ba ursäkta men har du kollat upp mina skatteuppgifter eller? Nej dåså. Don't speak of what you don't know.

Fan nu börjar magvärken komma krypandes. Och nu försökte Lupin sätta på Giza - trots att han inte har verktygen till det. Men skam den som ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback