Lördag: Working 10-15 - what a way to make a living

Happ då har man varit riktigt i farten idag, ålade mig ur sängen eftertyp bara 4 snoozar,måste vara nytt rekord! Keladelite med Lupin, killade Zion på bröstet, storstädade badrummet, sen blev det dusch och babyoljning. Avnjuter min morgonlatte och knäckemackor nu.

Ska iväg o jobba om en halvtimme, har hand om huvudkassan idag så dan lär gå fort. Har varit rätt dött med kunder hela veckan så antingen är det stendött idag eller så kommer hela stan in på en gång.

Städade massor igår, skönt att få fräscht runt sig. Vardagsrummet känns jättepiffigt med min nya rosa pläd och lyxiga svarta gardiner. Ajusste jag köpte en rosa pläd häromdan. Har typ haft en speciell plats för den i mitt hjärta i typ 2 år men alltid tyckt att det var fjantigt att köpa en pläd för 300 kr. Men nu rasar nästan våran gamla ihop så då slog jag slag i saken.

Har bara lite bekymmer med vår lila tavla, den börjar skära sig nåt enormt, vet inte riktigt vad vi ska hitta på där. Gustav har ju målat den och lagt x-antal timmar på den så det är ju lite känsligt att säga att den ryker. Han måste ju också ha något att säga till om. Tydligen.

Nej dags att göra sig lite snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback