Längtar

Fan vad jag vill till solen. Kunna gå i luftiga klänningar, sitta i solen på en uteservering och höra vågornas brus. Jag måste fan hitta på nåt!

Såg Playa del Sol eller vad det heter, man kanske skulle bli reseledare? Men då måste det vara på ett bolag där man får ha schysst uniform på sig.

Jag är en sommarmänniksa. Kanske rent av en medelhavsmänniska. Eller Australienare! Köpte min första hösttröja igår. Usch. Känns inge bra. Men den var mysig! sån tunn stickad från Gina.

Nej, jag vill ha det som i Egypten, vakna av att solen kryper upp över hotellet, som blir helt guldglittrande i solens varma sken. Sitta på et patio och äta frukost och dricka nypressad juice. Under dagen är det varmt men fläktar svalt från havet. Framåt kvällen ligger värmen kvar och man kan gå o sätta sig på ett café och lyssna på musik, dricka drinkar och njuta av livet. Fast kanske inte just i Egypten, för lite shopping. LA kanske? Nej inte bo i USA, måste bli Australien helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback