Jippie.Typ.

Idag går mina modelldrömmar i uppfyllelse!
Eller typ. Ja vi ska fota oss med jobbet men det är ju för en reklamkampanj så jag kan ju skriva poster-girl på mitt CV nu!
Men det är fan inte lätt.
Gick upp typ suupertidigt, noppade ögonbrynen eftersom jag inte orkade vaxa dem igår, fy fan vad jag hatar att noppa. Sen skulle jag duscha och raka benen, bytte till nytt rakblad - glömde detta och tog i som fan eftersom jag var van vid det slöa bladet. Vilket resulterade i att jag skar bort en stor hudflik som blödde och blödde. Usch.
Sen var jag tvungen att stryka uniformen! Eller ja skjortan iaf, men annars kan man stryka lite på kragen och armarna för man har ändå väst över. Idag ska vi bara ha blus o kjol så då var man tvungen att stryka hela. Fy fan va jobbigt!
Men nu har jag ätit en ordentlig frukost och ska göra mig supersnygg! Har mojsat in massa Tigi Bedhead i huvet, och värmeskydd från Phc, man måste ju vara grundlig. Och använt min färgade dagcreme dagen till ära. Är ju blek som ett as.
Nä nu måste jag nog skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback