Jävla Baciller!

Usch, har fått krux i halsen nu.

Blä. Fast det harlagt sig lite, inatt vaknade jag och kunde knappt andas för mandlarna och gommen var helt uppsvullen. Tuggade i mig typ en halv burk c-vitamin, det ska tydligen vara det ända som tar om man fått virus i halsen. Blä.

Är helt jävla groggy också. Skulle gå på toaletten, i hallen dundrade jag in i garderoben istället. Tog säkert en halvminut innan jag kunde orientera mig igen. Var nog en bra drag att sjukanmäla mig idag. Hade tänkt gå o jobba ändå, i hopp om att halsen skulle lugna ner sig. Jag hatar att vara sjuk, o hemma från jobbet och förlora pengar.

Förlorade pengar betyder inga presenter till Evelina från Forever21:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback