Ikeaspiration

Okej hittade ingen lagom stor kruka till min nya växt, så det fick bli en för stor, nåt att växa i helt enkelt. Var steget före Lupin och köpte fejkblommor som jag satte i mina älskade MANDEL-krukor. De är så mysiga!

Fixade en baoutastor lackhylla, fanns inte i svart så får köpte en vit som vi ska måla svart, eller jag tänkte först att vi skulle lämna tillbaka den - men sen var kvittot borta. Bra det, ångestframkallande fan.

Lite sexytime laddade jag upp för med vaniljglassdoftande ljus.

Nya kastruller blev det också, teflonbelagda is the shit när man gör gräddiga saker. Och jag gillar gräddiga saker!

Sen är jag inte helt bäng i huvet, kuddarna är bara innerkuddar som jag ska göra svarta fodral till av tyget som blev över från gardinerna. Gardinerna som jag inte tagit kort på än. Det läggs på min 2-do list.

 

Känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback