Hell yeah

Fick gå hem från jobbet igår, usch helt öm i lederna och magen sved som fan. Bara det att vi faller som ett korthu om nån är sjuk så ska tillbaka o jobba idag med. Känns inte helt okej.

Hade glömt vad gott det är med vanlig naturell youghurt, eller ja med honungsmak iaf. Fick värsta barndomsminnen! Gustav gick iväg till affären och köpte hem det och lite choklad till mig. Sen blev det sova på soffan hela dan. Spelade lite poker men kunde inte koncentrara mig så jag somnade istället.

Såg Taking Pelham 123. Fan vad besviken jag blev. Alldeles för lite story. Hade velat ha mer Oceans Eleven över den.

Nä jag vill ligga kvar i sängen nu. Giza har inte sovit så mycket hos mig senaste tiden men igår fick jag inte vara ifred. Hon låg så mysigt på min mage och spann, jag var dötörstig men man vill ju inte störa lixom. Satte Gustav på att göra en chai-latte. Bra skit.

Usch varför gjorde jag så mycket frukost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback