Halloweenfest!

Det är ju typ tradition att vi har fest, men jag känner mig så tråkig i år, har ingen lust att klä ut mig eller engagera mig. Vill bara att allt ska vara fixat åt mig. Vill ha massa roliga dekorationer och sådär men blääh. Får nog bli lite tända ljus och sånt iaf, man kanske skulle säga åt gästerna att de måste ha med sig en varsin sak som är halloweeninspirerat så vi får lite känsla?:D
Fast jag är jävligt sugen på att ha fest! Woho! Vill ha mina nya fräna brallor, men de är assvåra att knäppa i nyktert tillstånd,skulle behöva tappa ett kilo eller två till imorn om jag ska kunna ha dem. De är typ supertighta med dragkedja i sidan. Fan jag vet inte vad jag ska ha på mig, förutom mina nya heels!
Ska man göra bål eller?

Kommentarer
Postat av: carro

man kan ju ha en "vanlig" fest, så slipper jag klä ut mig :P

2009-10-30 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback