Fredag: Still pains

Fan jag känner mig som en pensionist! Förtfarande stel och öm i musklerna ifrån varvet på Svettis. Omg.

Hade en bra dag på jobbet igår iaf, jag vet inte vad det var men jag kände mig så lättsam och positiv! Hoppas dagen känns lika bra så jag får gå på helg fort. Hade möte igårkväll, vi är fan störda, kommer in på helt galna sidospår ibland. Men roligt har vi! Käkade en skaldjursmättad sallad också. Fy fan vad gott det är.

Pumpade dock i mig typ en halv flaska cola och nån kopp kaffe på det, så kan lova att jag var uppe i varv, helt plötsligt var klockan över 00-strecket och så sent har jag inte varit uppe en arbetskväll på typ månader. Man är ju ingen ungdom längre! Vaknade 01.53 - övertygad om att jag försovit mig, tror jag väckte Gustav i kalabaliken men sen lyckades jag somna om och vaknade med en chock när klockan ringde. Känner mig lite disorienterad.

Ikväll bär det av mot Rimforsa och Gustavs mor, så jag missar ostprovningen i saluhallen hallå! Jag älskar fan ost.
Ska fira Anton och få lite frisk luft hade vi tänkt oss. Jag hade behövt sola fan. Jaja en ursäkt att äta tårta får man ju iaf!

Föresten har jag fått nya vuxenpoäng, har köpt rikskuponger! Seriöst hur fan tänkte jag? Vi äter ju aldrig ute. Aja, kanske kan köpa latte och sushi för dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback