Fredag: Fattigmansvisa

Sitter och beskådar mitt nya vardagsrum. Tänk att gardiner kan göra så mycket. Ja kostar de 500 spänn måste de fan ha lite bazinga-effekt! Plånboken känns lite magrare, fick en dålig lön och lovade mig själv att ta det lungt.
Men ni vet när man har en fix idé om hur man vill ha nånting, och så hittar man precis det. Då måste man.

Ska till Ikea på söndag och köpa lite krukor och växter, sen får ni se resultatet!

Hade en mysig ledig dag igår. Mys med Gustav. brunch, ett varv på solariet, fika med Gustav på stan, sen ett evigt letande efter en present till min syster. Och ett hårband med fjädrar till mig.
Fan, ovanför kassan på H&M sitter en poster med en tjej som har ett fjäderhårband, skitsnyggt, men inte fan finns det att uppbringa. Får kolla deras hemsida.

Blev iaf nytt täckstift från Apoteket, best shit ever. Nåra örhängen från Ur&Penn, gardiner och så en chic liten grå glittrig mössa från Åhlens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback