Fredag: 3.45 to go

Woho!

Snart helg, iof arbete imorn men känns som att det kommer gå undan! Idag har gått skitfort hitintills, fick skäll av Gosia för att jag inte gått på lunch än, kollade på klockan och insåg att jag låg en timma efter i schemat. Har inte varit mycket kunder men fullt upp att göra. Hjälpte en kund med grejjer från bolagsverket och massa sånt där, han blev jätteglad och tackade så mycket för den fina servicen. Sånt blir jag glad av:D

Har varit lite överallt och surrat idag kännsdet som, lite ute i kundutrymmet o städat, räknat upp pengar, tagit beställningar, faxat hit, kopierat dit, skrivit brev till fan och hans moster, försökt förstå mig på postens hemsida, ja lite allt möjligt. Lär nog kännas i huvet ikväll. Ska nog ställa lite vin på kylning redan nu.

Iih nu måste jag tillbaka till jobbet!


E: Ska du in o bajsa?
G: Vadårå?
E: Ja du styr ju så dant...
G: Man måste ha bra musiknär man bajsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback