Feeling Good!

Dan har gått fortare än jag trodde den skulle göra. Har betat av lite på min internutbildning, varit supertrevlig mot kunder och så kom lilla Andi och hälsade på! En riktigt bra dag, även om jag blev lite röd om öronen:D
Som sagt, Stockholm imorn, budget på 2000kr. Kommer inte hitta ett piss. Slår aldrig fel. Bajsbajs.
Men jag och Vickan kommer ha superkul tror jag. Har laddat upp med en Vouge-tidning och lite äpplen tills imorn.
Fan vad jag är sugen på soppa. Åt soppa när jag kom hem, men hade bara en påse kvar så blev inte riktigt tillfredställd. Anna-Karin hade en kund som jag dubbelräknade pengar åt, han luktade tomatsoppa så jag blev helt besatt av att hälla i mig massa soppa när jag kom hem. O så var mina varma koppen typ slut. Det är fan förjävligt. Men jag är inte bitter för det! Imorn blir det ju sushi-maraton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback