Familjekalas

Hade syskonen plus mamma, svåger och lilla Ludvig på besök igår. Mumsade i oss massa goda mackor och blev tjocka. Jag hoppas verkligen våra barn får Gustavs gener. Det Rydska släktet ligger lite åt det rundare hållet tyvärr.

Fick paket av syster, visade sig innehåla två muggar och en skål från Rörstrand.

Min syster är lite rolig, när vi öppnat paketet: Ja det är en skål och två muggar!

Jaha vilken tur att du sa det, jag trodde det var en hammock.

Inte varje dag vi samlas hela syskonskaran, så det var trevlig. Hade införskaffat Tofuline-glass också, eftersom Ludvig är alergisk mot både mjölk och ägg. Var riktigt gott men sådär lite för sött så att det nästan blir starkt. Aja skitsamma, jag mumsar i mig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback