Dagens leksak

Om man är en liten kille på 21månaders så är ju sandlådor och alla dess attiraljer hur kul som helst.

Hade lilla Ludvig på besök idag, den roligaste leksaken han hittade hemma hos mig var sand och spade... dvs. kattsand och bajsspade. Ajabaja vad moster fick fart när hon såg detta.

Ludvig var helnöjd. Inte nog med att vi hade sandlåda inomhus, moster kom lyfte upp honom till handfatet så han fick leka med vatten och tvål som en galning. Lyckan var total!

Stackars katter ligger helt utmattade och sover nu. De fick bra med motion kan jag lova, Giza såg helt förskräckt ut och Lupin hoppade upp i kattställningen på säkert avstånd och betraktade den lille krabaten.

Nä fan vad trött jag är,fullt upp för mig med. Fixar lite bilder imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback