Work that ass biatch!

Fy fan vad jag jobbat idag!
Woho! Är helt slut i kroppen men ändå så fylld av energi! Gick typ 7000 steg med Zarah i Vrinnevi, via mitt uppväxtkvarter Atrium. Fy fan vad  ghetto det blivit, inget fint bara massa skokartonger till radhus. När jag var liten var det massa parkmiljö med blommor o buskar o shit, nu var allt utbytt med gråa gräsmattor. Usch.
När jag kom hem bestämde vi oss för att åka o klättra, var ju en miljon år sen, vilket kändes rejält efter bara några minuters klättrande. Fingrarna lydde inte och det sved i armarna, men vi köttade på effektivt i 1½ timme!
Cyklade hem och mötte upp med Rickard, på med ankelvikterna och så 12000 steg runt åbackarna och promenaderna. Asskönt!
Nu blir det lite vegetarisk färssås och tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback