Waking up in Vegas?

You gotta help me out - it's all a blur last night.

Up and running again. Shit vad detdunkar i huvet. Men duktig är man, har varit med panten till Konsumoch gjort storfynd! Varså jävla sugen på O'boy, köpte två paket mjölk och strosade bort till kaffehyllan, och där! DÄR! Där fans en ny O'boy som jag bara var tvungen att köpa! Okej jag blev halvt ruinerad men det var så värt det. Dessutom hade jag 12.50 i pant (skitbra att ha fest fan, man får massa pant!).
Nu vet ni vad jag kommer göra hela dagen!
Nu ska jag plocka fram gott bröd, hounungsyoghurt, ägg, bregott, massa ost, juice och grönsaker, sen ska jag ha en sjuhelvetes frukostorgie med Ugly Betty och Patrick Jane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback