Uppe på banan!

Nu har jag svettats som ett as, målat naglarna och sett på Ugly Betty, blev en mil på cykeln. Fy fan va skönt!
Ska ut o gå 15000 steg ikväll, om bara hostan kunde släppa lite, då skulle jag försöka mig på att springa lite också. Effektivt som fan om man intervall kör lite, bra för astman och kaloriförbränningen.
Ska gå upp med Gustav imorgon, då har jag typ 2-3 timmar kvar till jag ska jobba, hinner jag köra en mil till Gossip Girl, göra lite situps, bli fit helt enkelt. Sen på onsdag börjar jag typ halv elva så då hinner jag köra lite också, men det blir en lång dag för vi har lite planer efter jobbet så man vill ju inte vara helt slut då. Lite halvseg vecka sådär. jobbar rätt sent varje dag, men jag hinner ju cykla på morgonen och jag hinner inte gå på stan och göra av med pengar så egentligen är det win-win.
Tänkte för ovanlighetens skull ta med matlåda till jobbet idag, äta lite fort och sen ägna min lunch åt en powerwalk. Har långlunch eftersom jag sitter i huvudkassan så då kan man ju försöka avverka några steg! ska nog ta med vikter och hela faderullan!

Nu är jag pepp igen. Inget ska stoppa mig! Woho!

 

Fan blir man sugen eller?

 

Dansade helt ursinnigt mycket till en remix i lördags, världens bästa låt eller what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback