Trött

Kommit hem från jobbet, trött i kroppen men ändå i harmoni, känns som allt ordnar sig nu, Gustav börjar med största sannorlikhet jobba på fredag! Dvs, pengar kommer rulla in och vi kanske kan åka på semester i vår!
Tog faktiskt och bröt mina egna regler, andra dan - fy fan vad dålig jag är. Men slutarman 17 så är det så många timmar tills man ska sova så då vill man äta något mer ordentligt, blev två kokta ägg med lite majonäs, en halv burk tonfisk i vatten, en halv grön paprika och 3 skivor ost. Allt väldigt GI!
Snöstormen tog lusten ur mig för  att gå ut och gå, blir en sväng på motioncykeln när maten lagt sig, ska kolla om Maria har tid att storhandla med mig också. Fan jag har nåt i ögat. Usch.
Pussinuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback