Torsdag: öh.

Sovit massvis inatt, det behövde jag! Låg på mage på spikmattan och lyssnade på ljudbok i typ en timme igår innan jag sussade in, fan vad skönt.

Släpade mig upp runt halv nio imorse, fjanta lite framför datorn när mamma ringde o sa att syrran hade fött. Hade gått fort o bra och allat tår o fingrar satt där de skulle. Bra skit.

Har jag tagit en lååång varm dusch och bara njutit, nu sitter jag framför datorn med knäcke, hounungsyoghurt och latte. Det kan vi kalla bra skit. Frukost är fan underbart!

Fixade Gustavs julklapp igår, satt o titta på den igår och blev helt till mig. Han kommer bli superglad. Hoppas jag. Psyka honom totalt igår, han hatar att få överaskningar förstörda, jag fick tillomed säga vart jag gömt paketet för att han inte skulle råka snubbla över det när han letar efter nåt. Känns så skönt att ha fixat något redan, sen kommer jag säkert köpa lite till, sånt man snubblar över på H&M eller nåt, men det gör jag ju hela året runt. Jag älskar att ge presenter till honom. Jag är som en fet amerikansk miljonär med en 30 år yngre fru som jag öser presenter över haha!

Nu ska det bara inhandlas till resten av familjen och mina kära Maria, Carro och Zarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback