Torsdag, dag 10/22

Ledig idag!
Måste göra det bästa av det!
Tänkte mig att sätta på lite kaffe, sen sätta mig på motionscykeln och avverka en mil till Gossip Girl och eventuellt Greek innan frukost.

Efter frukost ska jag röja lite här hemma, sen koppla på ankelvikterna och spatsera en sisodär 10000 steg iaf, kanske längre. Sen behöver jag komma upp på stan och inhandla lite skönhetsprodukter i form av hårinpackning, ansiktsmasker och annat smått o gott!

Målet idag är iaf 20 000 steg! Väger in mig imorgon när det är halvlek. Måste ligga på 66.9 för att ligga i fas. Känns bra faktiskt, mensen drar ju alltid med sig lite extra vatten i kroppen så det borde rinna av snart. Har varit stenhård med kosten. Igår fick jag faktiskt äta två chokladbitar, har man mens så har man!


Woho! Nä nu kan jag inte sitta här o slösa tid! Dags att röra på fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback