Tisdag: back to buisness

Var på säljutbildning i Stockholm igår, fick lite minnen från mina dagar som telefonförsäljare, usch. Men det var skoj iaf!
Åt lunch på nån tjusig restaurang, där maten var förbeställd och vi skulle få pepparstek, jag kved ur mig att jag var vegetarian! Jaha, ja men jag kunde få någon fisk då istället, skitbra tänkte jag - bara att peta bort potatisen då. Sen kommer nissen o säger: det blir en pasta till dig är det okej? NEJ. Men jag vågar inte säga emot, på honom lät det ju som att pastan redan stod på spisen. Okej det var jättegott men jag känner mig döfet nu.
Pepparbiffen var dock ingen höjdare, alla lämnade typ hela sin mat kvar på tallriken och en krutkärring från västerås sa åt dem att detfan inte gick o äta eftersom detvarför mycket salt och en miljard pepparkorn i biffen.
Usch jag får ont i magen bara jag tänkerpå allt jag tröck i mig igår.
Men ikväll ska jag och Maria ut och röra på oss! Ska ha på vristvikterna och hela faderullan!
Jaja, ska ut och gå en kort sväng nu med, sen göra frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback