Time to get serious

Nej nu fan ska jag ner på 65 kg. Inga ursäkter. Innan månaden är slut ska jag vara där. Punkt.
Dags att lägga upp en plan, äta rätt och röra på sig mer. Senaste tiden har jag bara degat. Nu är det skärpning.
Har hällt i mig min latte och knäcke till frukost idag, från imorn blir det grönt te och ägg fram till helgen. Absolut minimalistiskt med kolhydrater. Lunchen får bestå av omelett, quorn, sallad eller liknande. Till kvällsmat proteinshake hela veckan ut.
Ikväll blir det långpromenad med Maria, ska kolla om Rickard ska med på långpromenad imorn. Klättring på torsdag och ska kolla om det är nåt bra friskispass som passar på fredag.
5km på motioncykeln innan frukost kan jag nog slänga in också.
Om jag kommer ner på 65 innan nästa lön ska jag köpa mig en laptop! Kom igen och peppa mig nu! Om nån vill ut och motionera med mig så är det bara att hojta till! Jag behöver all pepp jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback