Sunday all over again

Jahopp, dags att göra lite livstecken!
Var iväg o storhandlade med Maria i fredags, shit vi kommer bli som Maggan & Gittan i Ullared. Men roligt har vi!
Köpte nötter för 120 spänn, det var ju skitbilligt, man måste ju passa på!
Igår var jag och Carro iväg till Maxi, fick träffa hennes nya kille Roland, han var jättefräsig, klädd i beige mocka o grejjer! Sen gick vi typ 9900 steg längs promenaderna och åbackarna, fy fan vad fit vi blev!
Till kvällen lagade jag och Gustav massa tapas, fy fan vad tjock jag blev igen. Men gott som fan:D

Imorse solade jag.
Intressant som fan. Shit svettades som en åsna, hela bädden var precis sjöblöt när jag steg upp.

Bakade bröd som jag förberett i 3 fucking dar, först surdeg sen kalljäsning och idag utbak. Blev jättegott! Men fy fan vad tjock jag blev. Har suttit och ätit brunch i 1½ timme nu, bästa på hela veckan. Har blivit lite av en söndagstradition att äta brunch och se på tv-serier och bara lata.

Ska snart iväg till Zarah och ut och gå i vrinnevi, sen ikväll ska jag och min nya girlfriend Rickard dra ut och gå längs åbackarna. Jag kommer bli så fit! Måste göra lite situps nu först bara så magmuskulaturen inte slappar efter.

Mätte mig imorse, blivit 5 cm smalare runt midjan, men buken är lika stor som vanligt, wtf? jag måste se ut som ett päron med andra ord. Har iof inte gjort situps på en miljard år. Time to shape up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback