Stökelistök

Har varit effektiv och fixat hemmet idag!

Fått upp julgranen efter diverse ommöbleringar. Stackars katter såg helt förvirrade ut när deraskattställning var borta, luping ställde sig i hörnet där den alltid har stått och jamade som en idiot. Då bar jag in honom i sovrummet och visade att den var där nu. Då såg han om möjligt ännu mer konfunderad ut. Sen spenderade katterna ungefär en halvtimme med att kontrollera att det verkligen var deras ställning som stod i sovrummet.

Bonade vardagsrumsgolvet och började plocka upp granen medan de gjorde sin inspektion. När kattställningen var färdig utforskad fick de tokfnatt båda två och sprang runt som två rabiessmittade orangutanger. Försökte välta granen och lite sådär.

Fick massa grejjer nerburet i källarn. Skönt!

Nu måste jag tydligen städa upp efter mig också. Jag tycker att Gustav kan göra det. Jag har ju faktiskt jobbat hårt med att pynta granen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback